Strategisch communicatiemanagement
Beschikbaarheid: Beperkt leverbaar > meer info
De levering van producten is afhankelijk van de beschikbaarheid.
- In voorbereiding: aan deze uitgave wordt momenteel nog hard gewerkt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
- In voorraad: er is voldoende voorraad om het product meteen te leveren.
- In herdruk: deze uitgave wordt opnieuw gedrukt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
- Beperkt leverbaar: voorraad is beperkt, maar het product kan meteen geleverd worden.
Een overzichtelijke, duidelijke en eenvoudige communicatiestrategie is essentieel om een goede relatie met uw publieksgroepen op te bouwen. In een snel veranderende maatschappij is dat niet gemakkelijk. De media die we gebruiken worden immers steeds abstracter en sneller. Bovendien vervaagt de grens tussen zender en ontvanger steeds meer en vallen de grenzen tussen diverse communicatiedisciplines vaker weg.
Strategisch communicatiemanagement benadrukt dat een organisatie vertrekt vanuit haar publieksgroepen en niet meer vanuit zichzelf. Outside-indenken is de kern waar alles rond draait. De auteur behandelt de impact van de digitale (r)evolutie en schetst het belang van een corporate communicatieplan.
De auteur behandelt de impact van de digitale (r)evolutie en schetst het belang van een corporate communicatieplan. Ook deze topics krijgen een prominente plaats:
- issue- en crisismanagement
- public affairs en lobbying
- arbeidsmarktcommunicatie
Artikelnummer | 574512 |
---|---|
ISBN | 978-90-455-5496-9 |
Verschijningsvorm | Handboek |
Onderwijstype | Hoger onderwijs |
Voorraad | Beperkt leverbaar |
Vak | Communicatie |
Merk | Strategisch communicatiemanagement |
Leerjaren | Niet van toepassing |
Methode | Stratetische communicatiemanagement |