Strategisch communicatiemanagement

Elsje Van Betsbrugge

Beschikbaarheid: In voorraad > meer info

De levering van producten is afhankelijk van de beschikbaarheid. 

  • In voorbereiding: aan deze uitgave wordt momenteel nog hard gewerkt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
  • In voorraad: er is voldoende voorraad om het product meteen te leveren.
  • In herdruk: deze uitgave wordt opnieuw gedrukt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
  • Beperkt leverbaar: voorraad is beperkt, maar het product kan meteen geleverd worden.
€ 26,00 Incl. BTW
Details

Een overzichtelijke, duidelijke en eenvoudige communicatiestrategie is essentieel om een goede relatie met uw publieksgroepen op te bouwen. In een snel veranderende maatschappij is dat niet gemakkelijk. De media die we gebruiken worden immers steeds abstracter en sneller. Bovendien vervaagt de grens tussen zender en ontvanger steeds meer en vallen de grenzen tussen diverse communicatiedisciplines vaker weg.

Strategisch communicatiemanagement benadrukt dat een organisatie vertrekt vanuit haar publieksgroepen en niet meer vanuit zichzelf. Outside-indenken is de kern waar alles rond draait. De auteur behandelt de impact van de digitale (r)evolutie en schetst het belang van een corporate communicatieplan. 

De auteur behandelt de impact van de digitale (r)evolutie en schetst het belang van een corporate communicatieplan. Ook deze topics krijgen een prominente plaats:

  • issue- en crisismanagement
  • public affairs en lobbying
  • arbeidsmarktcommunicatie
Specificaties
Artikelnummer 574512
ISBN 978-90-455-5496-9
Verschijningsvorm Handboek
Onderwijstype Hoger onderwijs
Voorraad In voorraad
Vak Communicatie
Merk Strategisch communicatiemanagement
Leerjaren Niet van toepassing
Methode Stratetische communicatiemanagement