Tracking Language research (graad 3)
- Handige bundel met extra lesmateriaal voor MVT-richtingen (aso) met 3 uur Engels of meer in de derde graad.
- Focus op specifieke eindtermen (SET) en de onderzoekscompetenties (OC).
- Klik hier en bekijk de inhoudsopgave
- Klik hier en bekijk enkele voorbeeldpagina's
Beschikbaarheid: In voorraad > meer info
De levering van producten is afhankelijk van de beschikbaarheid.
- In voorbereiding: aan deze uitgave wordt momenteel nog hard gewerkt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
- In voorraad: er is voldoende voorraad om het product meteen te leveren.
- In herdruk: deze uitgave wordt opnieuw gedrukt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
- Beperkt leverbaar: voorraad is beperkt, maar het product kan meteen geleverd worden.
Trackings zijn handige bundels met extra lesmateriaal voor MVT-richtingen met 3 uur Engels of meer. Deze bundel heeft een focus op de specifieke eindtermen (SET) met o.a. de onderzoekscompetenties (OC).
- Verpakt in 6 kant-en-klare bundels
- Elke bundel bevat lesmateriaal voor 10 extra lesuren
De focus van deze Tracking is tweeledig: leerlingen leren over de essentie van menselijke communicatie (1 op 1, in groep of intercultureel) en over de Engelse taal in de wereld. Leerlingen ontdekken ook hoe talen evolueren en werpen een blik op de mogelijke toekomst van taal. Aan de andere kant focust deze Tracking op hoe je een onderzoeksproject opstart. Leerlingen leren welke stappen ze moeten nemen om een taalonderzoek uit te voeren.
Als leerkracht kan je kiezen om met de hele klasgroep te werken of de leerlingen te stimuleren in kleine groepen te werken. De extra oefeningen in diddit stimuleren om binnen je klasgroep te differentiëren.
Artikelnummer | 562222 |
---|---|
ISBN | 978-90-306-7173-2 |
Verschijningsvorm | Werkschrift-Leerwerkschrift |
Onderwijstype | aso |
Voorraad | In voorraad |
Vak | Engels |
Merk | TRACK / ON TRACK |
Leerjaren | Leerjaar 5, Leerjaar 6 |
Methode | ON TRACK |