Marketing voor doeners

An Boone - Christof Jans - Harold van der Kraan

Beschikbaarheid: In voorraad > meer info

De levering van producten is afhankelijk van de beschikbaarheid. 

  • In voorbereiding: aan deze uitgave wordt momenteel nog hard gewerkt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
  • In voorraad: er is voldoende voorraad om het product meteen te leveren.
  • In herdruk: deze uitgave wordt opnieuw gedrukt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
  • Beperkt leverbaar: voorraad is beperkt, maar het product kan meteen geleverd worden.
€ 36,80 incl. btw
Details

Marketing voor doeners richt zich in de eerste plaats op graduaatsstudenten, maar ook op iedereen die nood heeft aan meer marketinginzichten vanuit een zeer praktijkgerichte insteek. Het is het resultaat van de perfecte bundeling van de ervaring van de auteurs, die tegelijk lesgeven aan graduaatsstudenten (en professionele bachelors) én pal in het werkveld staan.

Het boek wil vooral een breder inzicht geven in het vakgebied marketing: de 6 P's worden uitgediept, met oog voor de traditionele en digitale marketing, telkens toegepast op een product én een dienst. De 6 P’s worden ook vertaald naar het marketingplan. Naast heel wat bruikbare tools die je als marketeer toegevoegde waarde bieden, reiken de auteurs kapstokken en kaders aan die direct toegepast worden op de praktijk: via twee grote cases die doorheen het hele boek lopen, en via talloze kleine cases en voorbeelden.

Aan het eind van elk hoofdstuk kozen de auteurs kozen voor enkele steeds terugkerende elementen, zodat je goed kan vasthouden wat je in dat hoofdstuk bijgeleerd hebt:

  • er volgt een practicum met een verdere verdieping in bepaalde marketingonderdelen;
  • na elk hoofdstuk vindt er ook een aftoetsing plaats in de vorm van een quiz, online toets, stellingen ... om na te gaan of de leerinhouden duidelijk zijn;
  • per hoofdstuk komen een aantal vaktermen aan bod, zodat vakjargon niet afschrikt wanner je begint te werkplekleren of werken in een marketingcommunicatie-omgeving..

Door de combinatie van het kader, de vele voorbeelden, het practicum, het werkstuk en de evaluatie per hoofdstuk verwerf je met Marketing voor doeners in een mum van tijd de knepen van het vak marketing. Het vormt een goede leidraad en steun bij de uitwerking van een marketingplan, zowel voor studenten ter voorbereiding op een job in een marketingcommunicatie-omgeving, als voor de startende ondernemer die meer inzichten wil verwerven in marketing.

Specificaties
Artikelnummer 600011
ISBN 978-94-641-7361-1
Verschijningsvorm Handboek
Onderwijstype Hoger onderwijs
Voorraad In voorraad
Vak Marketing
Merk VI647
Leerjaren Niet van toepassing
Methode DBMVD

Met welk bestelprofiel wens je verder te winkelen?



Did you or your students buy this book?



Where did you buy your book?



Please upload your proof