Opgelet: bestel tijdig voor levering in 2023
Bestellingen die geplaatst worden na 11 december 2023 worden o.w.v. de jaarlijkse inventarisatie pas vanaf 8 januari 2024 uitgeleverd.
Wij danken je voor je begrip en wensen je alvast prettige feestdagen.

Dit is marktonderzoek. Van mening naar feit

Marc De Laet - Frederik Picard - Pol Toye

Beschikbaarheid: In voorraad > meer info

De levering van producten is afhankelijk van de beschikbaarheid. 

  • In voorbereiding: aan deze uitgave wordt momenteel nog hard gewerkt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
  • In voorraad: er is voldoende voorraad om het product meteen te leveren.
  • In herdruk: deze uitgave wordt opnieuw gedrukt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
  • Beperkt leverbaar: voorraad is beperkt, maar het product kan meteen geleverd worden.
€ 41,75 incl. btw
Details

Dit is het. Dit is marktonderzoek. Dit is hoe je als professional, als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer, een marktonderzoek zal uitvoeren en beleven.


De weg van mening naar feit loopt helaas niet altijd recht van punt a naar b, maar neemt soms een bochtje, soms zelfs een u-turn, en af en toe zit er al eens een hobbel in de weg. De auteurs van Dit is marktonderzoek. nemen je mee op die weg en begeleiden je bij elke stap. Ze reiken je het kader én de tools aan om een marktonderzoek succesvol af te ronden.


De opbouw van het boek volgt diezelfde weg, in hoofdstukken die elkaar logisch opvolgen:

  • Het belang van marktonderzoek: Wat is marktonderzoek? Welke informatie heb je nodig? …
  • Desk research: Wat is desk research? Hoe voer je desk research uit? …
  • Kwalitatief marktonderzoek: Welke respondenten heb je nodig? Hoe voer je observatieonderzoek uit? Hoe voer je causaal onderzoek uit? …
  • Kwantitatief marktonderzoek: Welke respondenten heb je nodig? Wat is de beste enquêtemethode voor je onderzoek? Hoe stel je een goede vragenlijst op? …
  • Het rapport: Hoe stel je een marktonderzoeksrapport op? Hoe presenteer je een marktonderzoeksrapport?
  • Zelf aan de slag: marktonderzoek in de praktijk in vijf stappen

Elk hoofdstuk zit ook nog eens doorspekt met illustratieve cases, zodat je helemaal ondergedompeld bent in hoe een marktonderzoek écht verloopt.


Dit is marktonderzoek. Van mening naar feit is de opvolger van de klassieker Marktonderzoek in rechte lijn, die het assortiment verlaat.

Specificaties
Artikelnummer 599993
ISBN 978-94-641-7343-7
Verschijningsvorm Handboek
Onderwijstype Hoger onderwijs
Voorraad In voorraad
Vak Marketing en Sales
Merk Marktonderzoek
Leerjaren Niet van toepassing
Methode Marktonderzoek in rechte lijn

Met welk bestelprofiel wens je verder te winkelen?



Did you or your students buy this book?



Where did you buy your book?



Please upload your proof