Dit is marktonderzoek. Van mening naar feit
Marc De Laet - Frederik Picard - Pol Toye
Beschikbaarheid: In voorraad > meer info
De levering van producten is afhankelijk van de beschikbaarheid.
- In voorbereiding: aan deze uitgave wordt momenteel nog hard gewerkt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
- In voorraad: er is voldoende voorraad om het product meteen te leveren.
- In herdruk: deze uitgave wordt opnieuw gedrukt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
- Beperkt leverbaar: voorraad is beperkt, maar het product kan meteen geleverd worden.
Dit is het. Dit is marktonderzoek. Dit is hoe je als professional, als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer, een marktonderzoek zal uitvoeren en beleven.
De weg van mening naar feit loopt helaas niet altijd recht van punt a naar b, maar neemt soms een bochtje, soms zelfs een u-turn, en af en toe zit er al eens een hobbel in de weg. De auteurs van Dit is marktonderzoek nemen je mee op die weg en begeleiden je bij elke stap. Ze reiken je het kader én de tools aan om een marktonderzoek succesvol af te ronden.
De opbouw van het boek volgt diezelfde weg, in hoofdstukken die elkaar logisch opvolgen:
-
Het belang van marktonderzoek;
-
Beschikbare gegevens analyseren;
-
Kwalitatief marktonderzoek;
-
Kwantitatief marktonderzoek;
-
Het rapport;
-
Zelf aan de slag: marktonderzoek in de praktijk in vijf stappen;
Elk hoofdstuk zit doorspekt met illustratieve cases, zodat je helemaal ondergedompeld wordt in hoe een marktonderzoek écht verloopt.
Artikelnummer | 599993 |
---|---|
ISBN | 978-94-641-7343-7 |
Verschijningsvorm | Handboek |
Onderwijstype | Hoger onderwijs |
Voorraad | In voorraad |
Vak | Marketing en Sales |
Merk | Marktonderzoek |
Leerjaren | Niet van toepassing |
Methode | Marktonderzoek in rechte lijn |