Marktonderzoek in rechte lijn 2018

Marc De Laet - Pol Toye

Beschikbaarheid: In voorraad > meer info

De levering van producten is afhankelijk van de beschikbaarheid. 

  • In voorbereiding: aan deze uitgave wordt momenteel nog hard gewerkt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
  • In voorraad: er is voldoende voorraad om het product meteen te leveren.
  • In herdruk: deze uitgave wordt opnieuw gedrukt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
  • Beperkt leverbaar: voorraad is beperkt, maar het product kan meteen geleverd worden.
€ 34,90 Incl. BTW
Details

Hoe pakt u als marktonderzoeker, eventmanager of marketeer een marktonderzoek concreet aan? Marktonderzoek in rechte lijn begeleidt u stap voor stap door het volledige onderzoeksproces en bespreekt de technieken van kwantitatief en kwalitatief onderzoek.

  • Helder en toegankelijk taalgebruik
  • talrijke praktijkvoorbeelden en cases
  • praktijkgerichte oefeningen

Een handige leidraad voor alle studenten en marketingpractici bij het ontwerpen,
uitvoeren, opvolgen en uitbesteden van marktonderzoek in al zijn facetten.

Extra onlinemateriaal

  • originele cases
  • PowerPointpresentatie
  • oplossingen voor de docent
Specificaties
Artikelnummer 580009
ISBN 978-90-306-8696-5
Verschijningsvorm Handboek
Onderwijstype Hoger onderwijs
Voorraad In voorraad
Vak Marketing en Sales
Merk Marktonderzoek
Leerjaren Niet van toepassing
Methode Marktonderzoek in rechte lijn