Distributiekanalen in marketingperspectief (n.e.)
Beschikbaarheid: In voorraad > meer info
De levering van producten is afhankelijk van de beschikbaarheid.
- In voorbereiding: aan deze uitgave wordt momenteel nog hard gewerkt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
- In voorraad: er is voldoende voorraad om het product meteen te leveren.
- In herdruk: deze uitgave wordt opnieuw gedrukt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
- Beperkt leverbaar: voorraad is beperkt, maar het product kan meteen geleverd worden.
Distributiekanalen in marketingperspectief behandelt het distributiebeleid van ondernemingen. Hoewel het boek eender welk type organisatie als conceptueel vertrekpunt neemt in het eerste hoofdstuk, ligt de verdere klemtoon op de commerciële distributieproblematiek van producenten, dienstverleners en distribuanten. De wisselwerking van het distributiekanaal en zijn actoren – waaronder de moderne, digitaal geconnecteerde consument – met de sterk veranderende omgeving wordt hierbij sterk beklemtoond.
Het boek baseert zich niet alleen op de recente wetenschappelijke literatuur die de commerciële distributieproblematiek probeert in kaart te brengen en te verklaren, maar maakt ook stelselmatig de vertaalslag naar de realiteit van het hedendaagse Belgische distributielandschap dat immense veranderingen ondergaat omwille van het sterk gewijzigd koopgedrag. Naast de onmisbare theoretische denkkaders en -concepten ontmoet de lezer dan ook heel wat recent Belgisch cijfer- en feitenmateriaal.
Distributiekanalen in marketingperspectief is uitstekend geschikt als basiscursus voor diverse vormen van hoger onderwijs, maar zal ook wie professioneel begaan is met het reilen en zeilen van de distributiekanalen beslist aanspreken.
Artikelnummer | 573682 |
---|---|
ISBN | 978-90-455-5219-4 |
Verschijningsvorm | Handboek |
Onderwijstype | Hoger onderwijs |
Voorraad | In voorraad |
Vak | Marketing en Sales |
Merk | VI601 |
Leerjaren | Niet van toepassing |
Methode | Distributiekanalen in marketingperspectief |