Charity management

Ingrid Frenier - Stefan Ruysschaert

Beschikbaarheid: In voorraad > meer info

De levering van producten is afhankelijk van de beschikbaarheid. 

  • In voorbereiding: aan deze uitgave wordt momenteel nog hard gewerkt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
  • In voorraad: er is voldoende voorraad om het product meteen te leveren.
  • In herdruk: deze uitgave wordt opnieuw gedrukt. Je kan het item alvast bestellen en we bezorgen het je zodra het beschikbaar is.
  • Beperkt leverbaar: voorraad is beperkt, maar het product kan meteen geleverd worden.
€ 39,00 Incl. BTW
Details

Waarom wordt er steeds meer aan mensen gevraagd zich te engageren voor een goed doel? Hoe groot is het menselijke engagement als vrijwilliger en donateur in een periode waarin de economie achteruitgaat?

Charity management. Implementatie in uw marketingstrategie bestudeert de fondsenwervende technieken als onderdeel van een nieuwe economie: fondsenwerving als een nieuwe marketingtool.

De veranderingen in de economische realiteit dringen er steeds meer op aan dat bedrijven deze technieken niet meer alleen voor het goede doel gebruiken, maar ook om hun product een meerwaarde te geven.

Specificaties
Artikelnummer 573561
ISBN 978-90-455-2876-2
Verschijningsvorm Handboek
Onderwijstype Hoger onderwijs
Voorraad In voorraad
Vak Marketing en Sales
Merk Distributiekanalen marketing
Leerjaren Niet van toepassing
Methode Charity management